Los bericht bekijken
Oud 28 april 2007, 09:49
nanny
Gast

Standaard Re: Ontevreden over werkomgeving

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steevie1976 Bekijk bericht
... Ik doe mijn werk zoals van mij verwacht wordt en daar is men ook tevreden over.
....
Mijn leiddinggevende heeft ook verwachtingen van mij, waarom kan ik er geen bij hem hebben??? Ik wil groeien, ik ben gedreven en ambitieus en hij is wat dat betreft geen echte "sparring partner".
....
De taken die ik heb, zijn al volledig uitgediept. Er is niks meer uit te diepen!

Hoihoi !

Mijn mening, als je niets van je baas kunt krijgen, is om dan zelf zo veel mogelijk te doen. Misschien spreek ik nu te makkelijk. Ik zelf werk in een beheer-omgeving. En daar is altijd wel iets wat moet worden gedaan (vergelijk het met je huis, daar kun je ook altijd wel iets doen).
Ik hoop dat jij ook zoiets in je werkomgeving hebt. En als dat niet zo lijkt, misschien kun je als je goed kijkt, wel zoiets vinden.
Probeer je blik te verruimen naar buiten je afdeling. Maak contact met andere afdelingen (begin met het zeggen van 'hoi' tegen mensen die je leuk lijken). Lees spullen die voorbij komen. Stel vragen. En dring jezelf dan een beetje op met ideen.
Dus probeer meer te weten te komen over het groter geheel, en zoek zelf je werk op. Een bedrijf wil altijd zo veel mogelijk te doen, dus er moet werk zat zijn.
Probeer zo ver mogelijk te komen op eigen kracht. En maak je niet afhankelijk van personen die jou niets kunnen bieden.

Ik wens je veel succes.

Groetjes,

nanny
Met citaat reageren