Los bericht bekijken
  #5  
Oud 18 juni 2007, 09:45
Mimico (nog niet gereg.)
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Sollicitatie office manager

Enkele kanttekeningen:

Wat me in door u geboden baan aanspreekt is de diversiteit van verschillende werkzaamheden.
Met "diversiteit" en "verschillende" zeg je in feite twee keer hetzelfde. Volgens mij wordt dat in het Nederlands een tautologie (?) genoemd (weet niet meer de exacte term). Beter is: "... is de diversiteit aan werkzaamheden." of " ... zijn de verschillende werkzaamheden.". Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de eerste uit.

In mijn vorig werk had ik ruime ervaring opgedaan in het communiceren, omgaan met klanten, leveranciers, instanties, onverwachte situaties, verantwoordelijk zijn voor administratieve processen.
Wellicht beter: "Tijdens mijn vorige aanstelling heb ik ruime ervaring opgedaan met overwachte situaties, en in het communiceren en omgaan met klanten, leveranciers en instanties. Ook was ik verantwoordelijk voor administratieve processen."

Ik hoop van harte dat deze sollicitatie, gesteund door mijn gegevens, voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een gesprek.
Het gebruik van het woord "hopen" zou ik in een sollicitatiebrief liever vermijden.

Hopelijk heb je er iets aan....
Veel succes!
Met citaat reageren