Los bericht bekijken
Oud 11 december 2007, 16:24
S.Ollicitatie S.Ollicitatie is offline
Juniorlid

S.Ollicitatie is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie technisch bedrijfskundige (graag reactie)

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om zijn mening en reactie te geven op mijn sollicitatiebrief.
Bijvoorbaat dank hiervoor. Dit is namelijk mijn eerste sollicitatiebrief die ik heb gemaakt voor een vaste baan.

Betreft: Open sollicitatie werkvoorbereider / calculator

Geachte heer/mevrouw,

In juli ben ik afgestudeerd als technische bedrijfskundige aan de Saxion Hogeschool te Deventer. Als technische bedrijfskundige kun je in verschillende productiebedrijven aan het werk. Mijn voorkeur gaat uit naar interieurbouwbedrijven, omdat dit goed aansluit op mijn vooropleiding Kaderfunctionaris meubel en interieurbouw.

Doordat uw bedrijf een bedrijf is dat maatwerk levert en van begin tot eind betrokken is bij het product spreekt mij uw bedrijf aan. Het is voor mij een uitdaging om te zorgen dat elk project efficiënt en effectief verloopt.

Ik ben op zoek naar een baan als werkvoorbereider / calculator en wil mij ontplooien tot projectleider. Hiervoor heb ik ervaring nodig en wil dit graag bij uw bedrijf opdoen, zodat ik kennis krijg van de verschillende processen en kan uitgroeien tot een ervaren projectleider binnen uw bedrijf.

Ik verwijs u voor een gedetailleerd overzicht naar mijn bijgevoede curriculum vitae. Denkt u dat wij elkaar iets te bieden hebben, dan ben ik altijd bereid om u daar in een gesprek verder van te overtuigen.

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door S.Ollicitatie; 13 december 2007 om 15:25 Reden: nog geen reactie gehad.
Met citaat reageren