Los bericht bekijken
  #3  
Oud 11 mei 2009, 09:06
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie webbureau

Ik ben even voor je aan het puzzelen geweest. Zie mijn schrijven hieronder. Groeten van Hetty

Geachte mevrouw/meneer Hier de naam van de persoon noemen waar je de brief aan schrijft.,

Na een bezoek aan uw website, het bekijken van uw portfolio en het lezen van uw vacature reageer ik enthousiast op de vacature voor een stagelaats.

Ik doe de studie Digitale Communicatie, richting Communication and Multimedia Design (CMD) aan de Hogeschool van Utrecht. Tijdens deze studie leer ik veel over internet, interactieve media en marketing. (In welk studie jaar zit je? Dat nog in dit stukje vermelden)

Voor ik aan deze studie begon, heb ik Multimedia gedaan aan ROC Midden Nederland te Amersfoort. Mede dankzij mijn stages, tijdens deze studie, heb ik hier veel ervaring opgedaan in het ontwikkelen en ontwerpen van internetsites en –applicaties. Ook heb ik ruime ervaring met (x)HTML, CSS, PHP&MySQL.

Over het ontwikkelen van webapplicaties, websites, internet marketing en zoekmachine-optimalisatie, wil ik tijdens de stage bij uw bedijf nog meer leren. Ik ben per ........... beschikbaar voor ............... uren.

Een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren