Los bericht bekijken
  #3  
Oud 24 september 2011, 10:30
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Ik denk inderdaad dat het voor sommige mensen erg moeilijk is. Hoewel ze wel moeten begrijpen dat juist door het geven van feedback op andere brieven zij ook daarvan leren. Hoe hard iemand ook schreeuwt dat hij/zij geen feedback kan geven, is natuurlijk onzin. Daarnaast vind ik het altijd moeilijk in te schatten of iemand echt direct hulp nodig heeft, of dat iemand gewoon "lui" is geweest en op het laatste moment verwacht dat zijn hele brief wordt herzien en van commentaar wordt verzien. Ik zie vaak genoeg berichtjes: graag spoed commentaar. Leuk, maar dan doe je in mijn ogen iets niet goed wanneer de brief bv maar half af is. Spelfouten wil ik nog wel even checken, maar de brief en verwoording+inhoud niet bij deze personen.
Dit zijn ook de personen die 1 brief plaatsen en waar je vervolgens nooit meer iets van ziet of hoort, dus om het achteraf te doen...
Ik kan me voorstellen dat je je vergist (omdat dit niet heel duidelijk is en alleen in 1 topic staat). en wie gaat die 10 berichten controleren?
Groetjes Eveline
Met citaat reageren