Los bericht bekijken
  #4  
Oud 11 december 2006, 19:53
Erik Erik is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 39
Erik is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief politiemedewerker

Beste Marrie,

Ik heb hierbij mijn sollicitatiebrief proberen teveranderen en ik wou graag een reactie van jou hebben. Ik heb alleen veel moeite met het invullen van jou punten nummer 6 en 8. Zou jij mij hierbij nog wat meer willen helpen dat zou ik erg op prijs stellen, doormiddel weer van voorbeelden die jij ook gaf bij de andere dingen.
Moet er verder nog iets in? een rede waarom ik bij de politie wil wat mij zo leuk lijkt aan dat beroep? maar waar kan ik dat het beste plaatsen? zou je dat ook willen aangeven voor mij dan probeer ik er weer iets van temaken en dan post ik hem weer opnieuw nogmaals bedankt daarvoor.
Hier mijn nieuwe sollicitatiebrief.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn adres

plaats, 11 december 2006

Adres waar je hem heen stuurt

Betreft: PolitieMedewerker

Geachte Heer/Mevrouw,

Dienstverlenend, communicatief vaardig en leergierig, deze steekwoorden zijn op mij van toepassing, juist daarom solliciteer ik op de functie “politiemedewerker”

Ik volg momenteel de opleiding Medewerker Facilitaire Dienstverlening, waarvan ik het diploma eind schooljaar 2008 behaal. Ik ben een teamplayer, die ook zelfstandig goed kan functioneren. Bovendien pas ik in een functie waarbij regels nageleefd dienen te worden, maar ook weet dat uitzondering deze regels bevestigd. Om deze redenen beschouw ik mijzelf als een geschikte kandidaat voor de functie. Tevens ben ik graag onder de mensen om hen te helpen maar indien nodig ook corrigerend toe te kunnen spreken.

Verder kan ik mij zelf omschrijven als erg sportief, flexibel, sociaal, nauwkeurig, en heb een dienstverlenende instelling.

Bovenstaande gegevens in ogenschouw nemend is de functie mij op het lijf geschreven. Ik zou dan ook graag deze brief in een persoonlijk gesprek willen toelichten. Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegd curriculum vitae.

Hoogachtend,



mijn naam,



Bijlage: Curriculum Vitae, Diploma + Cijferlijst.
Met citaat reageren