Los bericht bekijken
  #2  
Oud 29 mei 2007, 17:11
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Graag commentaar op sollicitatiebrief Office Manager

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aikido Bekijk bericht
Met overheidsmanagement als steeds belangrijker wordende factor, en ik hopelijk als toekomstig overheidsmanager, is Office Manager bij [bedrijf] dé kans om ervaring op te doen, maar vooral om te laten zien wat ik kan.
Dat vind ik een beetje een ingewikkelde zin.

Citaat:
Mijn functie hield voornamelijk een coördinerende en structurerende rol richting collega-vrijwilligers in,
Liever actief taalgebruik: Ik coördineerde ...

Citaat:
De functie van Office Manager bij [bedrijf] past wat mij betreft uitstekend in dat kader.
Probeer de redenering eens om te draaien: waarom ben jij geknipt voor de functie? (i.p.v. de functie voor jou)

Citaat:
Tijdens mijn verschillende baantjes, stage en vrijwilligerswerk heb ik ervaring opgedaan in organiseren, plannen, initiatief nemen, communiceren en netwerken. Ik werk graag met mensen en beschik over goede sociale vaardigheden. Ik heb geleerd om samen te werken in een team. Als telefonisch helpdeskmedewerker heb ik trainingen op het gebied van gesprekstechnieken en professionele houding gevolgd. As stagiair bij de Provincie Friesland is mijn affiniteit met de overheidssector alleen maar gegroeid.
Pas op dat je de lezer niet overvoert met erg veel kwaliteiten. Liever een paar goed onderbouwde kwaliteiten dan een lange opsomming met 'claims'.

Citaat:
Een baan bij de [bedrijf] past precies in mijn straatje
Omdraaien!
__________________
René
Met citaat reageren