Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 maart 2017, 15:58
orangeblossom orangeblossom is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 december 2015
Berichten: 5
orangeblossom is on a distinguished road
Standaard Hoe vul ik een gat van ongeveer 1,5 jaar op mijn cv?

Hoi allemaal,

Ik zit met een dingetje. Het verhaal is als volgt:
In oktober 2015 ben ik afgestudeerd aan mijn HBO bachelor communicatie. Ik wist daarna nog niet zo goed of ik al wilde gaan werken in mijn vakgebied of dat ik nog verder wilde studeren. Daarom heb ik even een tussenjaar genomen om te bedenken wat ik wilde gaan doen. In dat tussenjaar heb ik veel gewerkt bij mijn bijbaantje in een kledingwinkel (had vrij weinig te maken met mijn vakgebied dus). Dit heb ik gedaan tot en met augustus 2016. Ondertussen heb ik besloten om te gaan studeren in Antwerpen, waar ik ben begonnen in september 2016. Helaas beviel de studie daar toch niet echt en voelde ik me er totaal niet thuis, tot op het depressieve af (al ben ik er -stom genoeg- nooit voor naar de huisarts geweest). In ieder geval heb ik afgelopen maand besloten te stoppen en terug te verhuizen naar Nederland. Ik woon nu weer bij mijn ouders en het gaat ook op mentaal gebied weer een stuk beter met mij. Nu wil ik dus toch op zoek gaan naar een baan in de communicatie-sector, maar ik heb nu dus wel een gat van zo'n 1,5 jaar op mijn CV.

Nu dus de vraag: hoe leg ik dit uit op mijn CV en in een sollicitatiegesprek? Vermeld ik uberhaupt mijn studie in Antwerpen op mijn CV, ookal heb ik 'm niet afgemaakt. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Met citaat reageren