Los bericht bekijken
  #16  
Oud 13 januari 2010, 14:13
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: Studiebaan: haalbaar een werkgever te vinden die betaalt?

Hallo,

Ik volg ook opleiding via NCOI, HBO Bedrijfskunde.

Voor STUDIEBAANMOE:
Had ook 12 december examen Management en Organisatie en 23 december moest ik module-opdracht Management en Communicatie ingeleverd hebben.

Ik ben op 8 december verhuisd. 4 dagen daarna had ik dus examen. Gelukkig gehaald! Met de module-opdracht Management en Communicatie ben ik al vroeg begonnen omdat ik al verwachtte dat daar in december weinig tijd voor zou zijn. Dit is dan nog naast dus de voorbereiding van een verhuizing, mantelzorg moeder en een fulltime-baan. De data waren al enige tijd van tevoren bekend, dus je had eventueel ook eerder kunnen beginnen met voorbereiden of kerst/ oud en nieuw dit jaar heel rustig vieren.

Wat betreft Studiebaan, zou ik het inderdaad heel vervelend voor je vinden als het op die 2 sollicitaties afknapt. Denk dat het in deze tijd inderdaad ook heel moeilijk is om een werkgever bereid te vinden om dat bedrag te investeren. Ik heb wel een collega- cursist gesproken (die 2 lessen inviel bij een module) die ook Studiebaan deed en nog wel een werkgever had gevonden. Was ik wel verbaasd over.

Hopelijk lukt het nog via NCOI en vind je ook gauw een baan.

Succes!

P.s. Je kunt examens en module-opdrachten ook uitstellen. Vooral module-opdrachten is makkelijk. Kan 3 weken, 6 weken of 3 maanden en gewoon via e-connect. Je komt dan natuurlijk wel in knel met evt. andere opdrachten/ examens, maar is mogelijk. Alleen voor examen moet je administratiekosten betalen (als je het tijdig laat weten) en bij module-opdracht uitstellen, is het pas vanaf 3e keer.
Met citaat reageren