Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 augustus 2008, 16:03
linnie80 linnie80 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 december 2007
Berichten: 3
linnie80 is on a distinguished road
Standaard vacature medisch secretaresse

Dag Dames en heren,

Ik heb echt even jullie hulp nodig. Onderstaande sollicitatiebrief wil ik graag versturen. Ik vind alleen dat er nog te weinig in staat dat slaat op de vacature. Hebben jullie suggesties, ik ben echt even blanco.

Alvast veel dank!~

Groet,

Linda

---
---
---
---


----
---
---
---


Betreft: sollicitatie medisch secretaresse
Vacaturenummer: ZGC/08090/PIT

22 augustus 2008

Geachte heer, mevrouw,


Op uw website ------.nl vond ik de vacature voor de functie medisch secretaresse. Via deze brief wil ik mijn interesse voor deze functie laten blijken.

In 2006 heb ik mijn diploma Medisch Secretaresse behaald bij het Regio College in ------ Ik heb gekozen voor de opleiding medisch secretaresse omdat ik zeer geďnteresseerd ben in de medische branche en het werken met mensen. In deze functie kan ik dat heel goed combineren. Momenteel werk ik al in een soortgelijke branche, namelijk een zorgcentrum voor ouderen. Daar verricht ik diverse administratieve werkzaamheden, waaronder het bijhouden van de kas, controle van de zorgregistratie, urenregistratie personeel, debiteuren/crediteuren administratie en balie/receptie werkzaamheden. Voor bovenstaande werkzaamheden is het natuurlijk van belang dat je goed met mensen om moet kunnen gaan en servicegericht bent. Deze eigenschappen zijn bij mij dan ook in ruime mate aanwezig. Uiteraard is het voor een medisch secretaresse o.a. van belang dat zij goed met een computer kan werken, kennis heeft van medische terminologie en medische verslagen kan verwerken. Dit is tijdens mijn studie Medisch Secretaresse volop aan bod gekomen.

Op dit moment ben ik op zoek naar een baan waarin ik de tijdens mijn opleiding opgedane kennis in de praktijk kan gaan brengen. Dit zou ik graag doen op de afdeling medisch secretariaat kindergeneeskunde.


Uiteraard wil ik mijn motivatie graag toelichten in een persoonlijk gesprek, waarvoor ik uw uitnodiging met veel belangstelling tegemoet zie. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Werk & Opleiding.pdf‎ (74,4 KB, 129x gelezen)
Met citaat reageren