Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 september 2010, 13:52
zlatan86 zlatan86 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 september 2010
Berichten: 4
zlatan86 is on a distinguished road
Standaard Heb master Accountancy, maar ben niet gemotiveerd voor dit beroep

Beste mensen,

Om te beginnen kort iets over mezelf. Ik ben 24 jaar, woonachtig in Noord-Brabant en heb drie diploma's op zak; Gymnasiumdiploma, bachelordiploma bedrijseconomie en een masterdiploma accountancy. Momenteel ben ik een jaar werkzaam op een klein kantoor in de accountancy.

Echter, dit is nog niet wat ik er van verwacht en gehoopt had. Mijn leidinggevende blijft er ook op aandringen om nog de postmaster tot registeraccountant te volgen, maar omdat ik niet zeker ben van wat ik wil, kan ik ook nog niet de motivatie opbrengen om deze opleiding te volgen. Gevolg wordt waarschijnlijk, dat mijn nog een halfjaar doorlopend contract, dan ook niet verlengd zal gaan worden.

Ik ben wel iemand die graag met cijfers werkt, maar ik denk, niet zo zeer met cijfers in de vorm van geld, maar meer met cijfers in de vorm van statistieken / gegevens. Echter, ik vind het lastig om te bepalen en te onderzoeken welke banen hier bij zouden passen, en wat de mogelijkheden zijn. Misschien iets in combinatie met sport?

Kan iemand me helpen met het geven wat adviezen? Wat zij nde beroepsmogelijkheden? Wat is de toekomst hierbij? Nog een goede informatieve site waar ik gegevens kan vinden? Of een site waar ik een antwoord op de vraag kan vinden "wat wil ik nu echt?"?

Groeten,
zlatan86
Met citaat reageren