Los bericht bekijken
  #2  
Oud 20 januari 2014, 23:58
Sinajda's schermafbeelding
Sinajda Sinajda is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 17
Sinajda is on a distinguished road
Standaard

Om te beginnen zou ik deze brief in duidelijke alinea's onderverdelen. Al deze losse zinnen leest niet prettig en mist samenhang.
Ik kom veelvuldig het woord 'format(s)' tegen en vraag me af of je jezelf voor een functie wilt verkopen of je ontwikkelde format van zin 8.
Hier kun je goede tips vinden: http://www.carrieretijger.nl/carrier...ezelf-verkopen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xgjddk7m Bekijk bericht
Hoewel ik niet voldoe aan het volledige profiel/ondanks het gemis aan het aantal jaren relevante werkervaring
Vermijden waarom je niet voldoet of ervaring mist maar 'kleur' je brief zo in dat de lezer juist geprikkeld wordt meer van je te willen weten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xgjddk7m Bekijk bericht
Omdat ik was geďnteresseerd
Je bent geďnteresseerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xgjddk7m Bekijk bericht
Ik denk dat mijn opleiding als scenarist mij onderscheidt van andere programma ontwikkelaars en ik met net iets meer inzicht de raakvlakken van beide disciplines samen kan brengen om onderhoudende en inhoudelijke programma’s te creëren; die zijn geworteld in de moderne samenleving en een zeer breed publiek weten aan te spreken.
Omdat?
Je stelt onderscheidend te zijn en meer inzicht te hebben dan andere progr. makers maar ik mis de uitleg waarom je dat vindt.
Met citaat reageren