Los bericht bekijken
  #4  
Oud 21 november 2013, 14:21
michelle michelle is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 5
michelle is on a distinguished road
Standaard Aangrpast!! kan iemand mij hier op feedback geven ??

Utrecht, 20 november 2013


Betreft: vacature Arbo-consulent


Geachte heer xxx,

Zeer geboeid las ik uw advertentie op xxxx waarin u opzoek bent naar een arbo-consulent met gezond verstand. Na ons telefoongesprek van kort geleden ben ik enthousiast geworden om naar deze functie te solliciteren.

Zowel zelfstandig als in een team ben ik de afgelopen zeven jaar werkzaam in verschillende organisaties waarbij ik secretariële en administratieve taken uitvoer. Omdat ik graag mijn sociale vaardigheden verder wilde ontwikkelen, ben ik in 2012 gestart met de opleiding Sociaal Maatschappelijke Dienstverlening, MBO niveau 4 aan het xxxx.

In mijn afstudeerperiode ben ik werkzaam geweest als stagiaire bij xxxx in Gouda. Hier begeleidde ik werkloze jongeren naar het zoeken van een baan en/of opleiding. Ik heb ervaren hoe ik creativiteit, een geďnteresseerde houding en inlevingsvermogen kan inzetten in mijn werk, met een positief resultaat als gevolg.

Als secretaresse bij xxx behoorde het plannen en organiseren van vergaderingen van de managers en directeur tot een van mijn taken. Daarbij was planmatig werken en oog voor detail erg belangrijk. In mijn huidige baan verzorg ik de screening voor creditcard acceptanten en ben ik het eerste aanspreekpunt van de Nederlandse banken en klanten. Hierbij is het multitasken, zoals telefoneren, tegelijkertijd notities maken en schakelen tussen verschillende computersystemen, vanzelf sprekend. Ik heb geleerd om goed te luisteren waardoor ik goed kan inspelen op de behoeften van mensen. Servicegerichtheid is dan ook eigenschap die ik erg goed beheers.

Ik ben iemand die flexibel is, zich snel aan nieuwe situaties aanpast en altijd mijn integriteit behoud. Ik vind het leuk en belangrijk om "mee te denken" en neem daarnaast graag zelf initiatief en pak werkzaamheden (waar mogelijk) zelfstandig op.

Wat me erg aantrekt in de aangeboden functie is het veelvuldig contact met mensen, de mogelijkheid tussen partijen te bemiddelen en daarbij de rechten en plichten van de werknemer en werkgever toe te kunnen passen. De aanpak van het ziekteverzuim door uw organisatie, dat uitgaat van een duidelijke maar respectvolle communicatie, sluit naadloos aan op mijn interesses.

Met mijn motivatie, persoonlijkheid en mijn werkervaring weet ik dat ik een waardevolle aanvulling kan zijn bij uw organisatie.

Ik hoop u enthousiast gemaakt te hebben en licht graag mijn motivatiebrief en CV in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Hoogachtend,
Met citaat reageren