Los bericht bekijken
  #6  
Oud 9 juli 2011, 16:51
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Post

...... en als je het nu echt eens helemaal anders doet? :-D

In deze cv benadruk je je Sales ervaring, zonder dat je in herhaling valt door bij 3 verschillende werkgevers ongeveer dezelfde beschrijving te zetten.
Bovendien kun je door de titel en aangepast persoonlijk profiel en sales ervaring de nadruk leggen op iets wat mij een uniek verkooppunt lijkt: je Benelux ervaring.
Ik heb ook een aantal dingen uit de cv weggehaald.... ben benieuwd hoe dat voor jou voelt. Zo maak je de cv veel gerichter en minder wollig.

Leuk om te zien (ik zie het vaker) dat Sales mensen het vaak eigenlijk moeilijk vinden om zichzelf te verkopen, maar zie je cv zo ook als een verkoopbrochure voor jezelf ;-)

Uiteraard weet ik niet precies wat jouw volgende loopbaanstap is, maar neem dat mee in je persoonlijk profiel en ook de afsluitende zin (vraag) richting toekomstige werkgever.

Benieuwd wat je er van vindt en of het misschien te ver uit je comfort zone is... in dat geval, toch even doorbijten en kijken hoe het werkt (houd hem in ieder geval als reserve... ;-)

Groetjes en succes!!

Tessa
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Carrieretijger CV - Salestijger met Benelux-ervaring.doc‎ (44,5 KB, 2346x gelezen)
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren