Discussie: Bellen na afwijzing
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 oktober 2013, 13:08
Linx Linx is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 september 2013
Berichten: 8
Linx is on a distinguished road
Standaard Bellen na afwijzing

Hoi allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met een afstudeerstage voor de opleiding bedrijfseconomie. Ik het laatst gereageerd op de vacature assistent makelaar met een eventuele interne opleiding tot makelaar. Ik heb dus niet helemaal de juiste opleiding, maar ik zou erg graag als makelaar aan de slag gaan. Ik wil dan ook na mijn afstuderen een opleiding/cursus volgen op het gebied van makelaardij.

Nu werd ik net gebeld door het uitzendbureau over de desbetreffende vacature. Ze hadden nog enkele vragen en klonken redelijk enthousiast, ik had dan wel geen ervaring en relevante opleiding, maar ze zochten een goede verkoper, dus iemand met goede sociale vaardigheden.
Nu vroegen ze echter ook hoeveel uur ik vanaf nu al kon werken. Dit zal dus niet meer zijn dan twee dagen, gezien ik nog bezig ben met een afstudeerstage. Vanaf januari zou ik dan fulltime aan de slag kunnen. Dit was te kort, omdat ze iemand zochten die direct full time aan de slag kon.
De keuze viel dan waarschijnlijk op het andere meisje, dat wel een relevante opleiding had, maar die maar 4 dagen kon werken.

Ik baal nu echter wel heel erg na deze afwijzing, omdat het mij echt de ultieme kans lijkt. Ik vraag mij dan ook af of ik zou kunnen bellen met de vraag of ik niet toch op gesprek mag komen. Dat het me eigenlijk niet loslaat. Ik wil de baan echt heel graag!

Wat denken jullie? Het erbij laten zitten of toch bellen?

Groetjes Linda
Met citaat reageren