Los bericht bekijken
  #8  
Oud 18 februari 2010, 22:28
newbie newbie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2010
Berichten: 7
newbie is on a distinguished road
Standaard Re: input gevraagd

Ik heb mij een hele tijd het hoofd zitten breken hoe de zin "aanwezig zijn in het uitvoerend proces" om te vormen met jouw tip in het achterhoofd.
Ik kom er niet uit dus heb ik er niks aan veranderd.
Misschien kan je helpen.

De eerste alenia heb ik aangepast en ik ben er zelf tevreden over. Ben benieuwd wat je er van vind.

Hier komt ie weer:


Geachte Mevr. ***,

Al 24 jaar ben ik met veel plezier werkzaam bij **** en de klantgerichte en service verlenende visie maakt dat ik mij er steeds meer thuis ga voelen. De afgelopen tijd zag ik de vacatures van Teammanager voorbij gaan. Meerdere malen moest ik de vacatures aan mij voorbij laten gaan, daar ik nog niet in het bezit was het gevraagde opleidingsniveau. Nu ik de opleiding middle management succesvol heb afgerond solliciteer ik met grote belangstelling naar de functie van Teammanager te Alkmaar.

Met mij als Teammanager stelt u iemand aan die oog heeft voor kwaliteit, doelstellingen realiseert en medewerkers laat ontplooien binnen hun eigen verantwoordelijkheid. Mijn jarenlange ervaring als ***** brengt u de gezochte vakinhoudelijke kennis en zorgt er voor dat ik een goed beeld van het functioneren en welbevinden van de medewerker kan vormen.

Het veel aanwezig zijn in het uitvoerende proces is een van de taakomschrijvingen die mij in de functie van Teammanager aantrekt. Als voorzitter en organisator van het werkoverleg in Den Helder heb ik mijn goede sociale vaardigheden en contactuele eigenschappen in praktijk gebracht. Mijn positieve instelling, enthousiasme en constructieve houding kunnen een positieve bijdrage leveren aan uw managementteam.

Ik vertrouw er op dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

*****

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren