Los bericht bekijken
  #4  
Oud 7 april 2009, 23:38
Lieke78 Lieke78 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2009
Berichten: 5
Lieke78 is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn 1e open sollicitatie brief! Willen jullie hem aub even nakijken??

Ik heb mijn brief inmiddels aangepast. Er zijn ook 30 nieuwe huisartsen op mijn lijst gekomen. Dus ik hoop dat deze wat beter is. Graag reacties.

versie 2.0

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer/mevrouw,

Zijn er vacatures bij uw praktijk voor een enthousiaste doktersassistente?

Medio 2002/2003 ben ik in een dergelijke functie werkzaam geweest, maar een uitdaging in de detailhandel heeft mij doen besluiten een andere richting op te gaan. Tijdens mijn werk in de detailhandel heb ik veel geleerd over leidinggeven en zelfstandig een filiaal runnen. Dit beviel me erg goed, maar nu ik weer ruimte en tijd heb wil ik erg graag een nieuwe start maken in het vak waar ik eigenlijk voor geleerd heb en waar ook mijn passie ligt.

Ik zie mezelf als zeer patiëntgericht, leergierig en gedreven. Het werken in de medische sector is eigenlijk altijd mijn eerste voorkeur geweest, en ik ben ervan overtuigd met mijn inzet een waardevolle bijdrage te kunnen leveren aan uw team. Eventueel ontbrekende kennis maak ik me gauw eigen.

Graag wil ik met u in contact komen om in een persoonlijk gesprek mijn toegevoegde waarde aan te tonen,


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren