Los bericht bekijken
  #13  
Oud 9 juli 2011, 13:17
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Inderdaad, het lijkt niet zo zeer gebaseerd op wat je echt doet, maar meer op hoe hoog je bent opgeleid. Het is net alsof er van mij meer wordt verwacht voor het geld dat ik verdien, dan van een ander voor het geld dat hij verdient. Bij mij is het allemaal meer "taken for granted".
Wat die anderen doen die hoger zijn ingedeeld, is nou niet bepaald rocket science als ik eerlijk ben. Zij zijn ook al doende in hun werk gegroeid en niet gelijk op een heel briljant niveau begonnen. Ik heb al een paar maal nieuwe medewerkers (inkopers) helpen inwerken (vooral qua ons computer systeem en het beurs gerelateerde werk), de eerste was universitair geschoold, de tweede HBO geschoold. We hebben ook een paar maal een nieuwe controller gekregen (onze controllers zijn voor zover altijd universitair opgeleide mensen geweest) en die mensen heb je dan ook het nodige uit te leggen, omdat ze geen ervaring hebben met het hedging systeem waarbij de fysieke materialen geprijsd worden aan de beurs prijs.
Als ik dat papier eenmaal heb, ga ik zeker verder kijken dan mijn neus lang is .
Met citaat reageren