Los bericht bekijken
  #4  
Oud 7 september 2007, 13:27
Kuijper Kuijper is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 2
Kuijper is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief naar andere bank

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb de brief gewijzigd/aangepast.

Misschien dat dit beter is.

Alvast bedankt voor jullie advies.

xxxxxxx

Betreft: Open sollicitatie.

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij stuur ik u een open sollicitatie voor een functie binnen uw bedrijf.

De afgelopen 32 jaar heb ik al aardig wat werkervaring opgedaan in het bankbedrijf en op diverse afdelingen gewerkt
Hier heb ik altijd veel voldoening uit gehaald en het tevreden stellen van klanten en medecollega’s staat bij mij op de eerste plaats.
Doordat ik op verschillende afdelingen heb gewerkt, heb ik inmiddels een goed inzicht wat er omgaat binnen het bankbedrijf.

De reden dat ik bij uw bedrijf solliciteer is dat u van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega mag verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken.
Ik heb gewerkt op afdelingen bestaande uit meerdere personen, waar iedereen gezamenlijk verantwoordelijk is voor alle werkzaamheden. Ik heb ervaren dat je dan aangewezen bent op je medecollega's, en zij op jou, en heb hierdoor goed leren werken in een team.
Het is dus van groot belang dat je op elkaar ingespeeld bent, elkaar ondersteunt, en dat er een goede collegiale band bestaat. Aan de andere kant kan ik ook goed zelfstandig werken en goed omgaan met een wisselende werkdruk. Het registreren en verwerken van gegevens is voor mij zeker niet vreemd.

Meer informatie over mijn (voor)opleiding en achtergrond vindt u in het bijgevoegd Curriculum Vitae.

Hierbij hoop ik dat u een duidelijk beeld heeft gekregen van mijn ervaring, kwaliteiten en motivatie. Uiteraard ben ik bereid in een gesprek een nadere toelichting te geven.

Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Albert Kuijper



Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren