Los bericht bekijken
  #2  
Oud 23 april 2007, 11:01
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telemarketeer bij een bank. Gaarne commentaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Pieter Bekijk bericht
Bij dezen reageer ik op de vacature waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een telemarketeer voor een kantoor van de ....bank in.... Tijdens een recent internetbezoek begon ik informatie in te winnen over de financiële dienstverlening. Op de site van ......stond een lijst met Nederlandse banken, waaronder ook de ...... Via deze hyperlink ben ik dan ook op de site van de ..... terechtgekomen.
De site sprak mij erg aan en ik ben dan ook de informatie gaan lezen die op de site beschikbaar was over de ..... en hun diensten. Vanuit de homepage klikte ik op de link vacatures en daar stond de vacature waarin men met spoed zocht naar
Dat vind ik een wel héél uitvoerige inleiding. Probeer dit eens in één zin samen te vatten

Citaat:
Verder wil ik graag per 3 september aanstaande mijn stage volgen bij een bank. Het lijkt me dan ook goed om werkervaring op te doen bij de ..... om te ontdekken hoe men te werk gaat in de financiële dienstverlening. Door een actieve rol te spelen en het visitekaartje te zijn van de .... kan ik bovendien mijn commerciële competenties verder ontwikkelen.
Je benadert het nogal vanuit het ik-perspectief. Draai het eens om: welke relevante competenties of kwaliteiten heb je de werkgever al te bieden?

Citaat:
Ik heb ook ervaring met mensen benaderen via de telefoon.
En dat zeg je nu pas? Probeer dat eens in de eerste alinea te krijgen.

Ik vind de brief als geheel wat te lang en uitvoerig.
__________________
René
Met citaat reageren