Los bericht bekijken
  #6  
Oud 16 maart 2010, 12:31
BeYou67 BeYou67 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2010
Berichten: 3
BeYou67 is on a distinguished road
Standaard Re: Is dit wat ik wil..?!

Beste Linda,

Wat een interessante (en herkenbare!) zoektocht! Ook ik ben pas rond m'n 30e gaan beseffen & kiezen wat het nu echt is wat ik wil. Soms begint het met op een rijtje krijgen met wat je vooral NIET wil. Daarna op een rijtje krijgen van zaken die je vooral WEL wil: bijvoorbeeld: uitdaging, kunnen blijven leren, variatie etc. Of je nu kiest voor een vaste baan of voor een eigen bedrijf, in beide gevallen is het belangrijk EERST uit te zoeken wat je wil voordat je een keuze maakt.
Als je je snel verveelt en een bepaald niveau van professionaliteit belangrijk vindt, zijn dit al elementen om mee te nemen in je overweging. Hoe zorg ik er voor dat ik genoeg uitgedaagd wordt? Welke organisatie werkt professioneel en zorgt ervoor dat ik het beste uit mezelf haal?
Heb je mensen in je omgeving die werk doen wat jou aanspreekt? GA eens met ze praten en probeer boven tafel te krijgen wat het is dat ze aanspreekt en hoe ze gekomen zijn waar ze nu zijn. Daarnaast kun je ook via internet eens kijken of je zelfstandigen kunt vinden in de schuldhulpverlening. Ga eerst eens met hen praten om te horen wat het vak nu inhoudt en hoe zij dat doen als zelfstandige.
In het kort: krijg eerst helder wat het is dat jij wil en wat bij jou past vóór je ergens instapt, of het nu een vaste baan is of als zelfstandig ondernemer.

Ik wil hier met alle plezier nog eens verder met je over spreken!
info@beyouloopbaancoaching.nl
__________________
Hartelijke groet,
Sylvia van der Plas
Be You Loopbaancoaching
Met citaat reageren