Discussie: CV nakijken?
Los bericht bekijken
  #16  
Oud 28 november 2008, 14:49
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Thumbs up Re: CV nakijken?

Ziet er goed uit!!

Een paar opmerkingen over je profiel, ik vond hem nog wat lang en er zitten o.a. wat dubbele dingen in :

Gedreven, sociaal, leergierig en verantwoordelijk, service- en mensgericht zijn meest kenmerkende eigenschappen. (De ander zo goed mogelijk ondersteunen, dat past bij mij = weglaten, want dat zeg je al in "service- en mensgericht" dus dubbelop).
Ik kan mij vol overgave op een taak (wat voor taak dan, kattenbakken verschonen?? Wees iets duidelijker) storten, die ik dan met veel enthousiasme en gedrevenheid uitvoer.
Ik ben verantwoordelijk, ik wil mijn taken zo goed mogelijk uitvoeren en om zo weinig mogelijk fouten te maken, neem ik de tijd en laat ik alles (dubbel)checken. (Dit zou ik weglaten, ik zou de indruk kunnen krijgen dat je niet zelfstandig bent, te perfectionistisch en langzaam met je werk)
Ik zie werk liggen buiten mijn eigenlijke taken om (anders -positief- formuleren (bijv. "oog voor details"). Dit wekt weer een indruk alsof je een bemoeial bent die geen grenzen stelt en haar eigen werk laat liggen om andere op de vingers te tikken ) en stel me altijd collegiaal op.
(Nieuwe taken zijn voor mij een uitdaging om mij deze snel eigen te maken = ook vaag... weglaten want je zegt al dat je leergierig bent)
Ik kijk eerst de kat uit de boom en verdiep me in de materie waarna ik een allround vraagbaak ben voor collega’s. (Dit stukje is misschien niet echt relevant, pas dit aan indien nodig, of laat gewoon weg.)
Ik zoek een werkomgeving waar mensen respectvol met elkaar om gaan en elkaar horen waar gebruik wordt gemaakt van zowel individuele talenten als de kracht van een team.


Houd het zo kort en kernachtig mogelijk en altijd positief
(ik twijfel ook nog of ik dat zinnetje over respectvol wel zou gebruiken.... misschien kun je zelf een andere positievere formulering verzinnen?)

Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren