Los bericht bekijken
  #2  
Oud 27 oktober 2011, 13:24
Rolo Rolo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2011
Berichten: 3
Rolo is on a distinguished road
Standaard

Ik vind dit wel een leuke brief. Je opening vind ik prettig lezen. Je komt ook gelijk met je ervaringen wat je hebt gedaan. Als je deze baan uitgebreid beschrijft, is het misschien wel aardig om gelijk een link te leggen met je nieuwe werk en bedrijf. Dus hoe past deze ervaring in je nieuwe werk/bedrijf

Je hebt het ook over dat er ideeen in activiteiten uit kwamenmet gesprekken met bewoners ed. Wat was jouw rol hierin? Heb jij een leidende rol gespeeld in de ontwikkeling van die activiteiten. Ik heb het idee namelijk dat je hier veel te bescheiden bent. Jij was diegene die door jouw manier van het gesprek aangaan met mensen tot een dialoog kwam waar resultaat uit kwam. Neem aan dat je hier iets mee hebt gedaan. Dit alles mag je best uitgebreider bespreken en jezelf daar in een cruciale rol geven

Persoonlijk houd ik niet van een opsomming van hoe je bent. DAt is een beetje een open deur intrappen en het zijn eigenschappen die jij jezelf toedicht en heft dus weinig informatieve waarde.

Ik vind het verder erg aardig dat je een visie geeft. Als ze een ondernemende persoon zoeken dan lijkt me dit prima aangezien zo iemand visie moet hebben en die geef je nu al
Met citaat reageren