Los bericht bekijken
  #9  
Oud 30 november 2011, 17:09
uniquestudent uniquestudent is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 11
uniquestudent is on a distinguished road
Standaard

Ik heb het gevraagd van mijn leraar. Een efficient brief, van aanhef tot afsluiting (zonder briefhoofd ) zou niet langer moeten zijn dan 3/4 van A4. Door kleine lettertype past het miss wel binnen A4 maar willicht maakt het lezen niet prettig (lijkt alsof blaadje vol met teks gepropt).

---
Onderstaande opmerkingen moet je alleen gebruiken als andere gebruikers het ook goedkeuren. Het is meer mijn mening.

Probeer bepaalde dinge te verkorten:
Graag zou ik bij uw locatie aan de slag willen als begeleider. Met deze brief wil ik mijn interesse voor deze functie kenbaar maken
Hierbij/Met deze brief zou ik graag mijn interesse voor de functie begeleider kenbaar maken.

Momenteel ben ik (specifiek getal) jaar werkzaam binnen binnen Stichting XXXX. Sinds twee jaar behandel ik cliënten met een psychische aandoening. Daarvoor cliënten die naast hun verstandelijke beperking ook een psychische aandoening hebben.

Alhoewel ik mijn huidige werkzaamheden met plezier verricht zou ik graag meer contact willen met jongere cliënten( Kinderen of jongeren> volgens mij kan je 1 weghalen)

verder heb je goeie motivatie en enthousiasme.

hopelijk heb je er wat aan.

Groeten,

Khes

ps. Zouden jullie ook mijn brief kunnen nakijken? het staat aantal dagen in de forum(Medewerker logistiek). Ik heb heel zwakke grammatica. Alvast Dank.
Met citaat reageren