Los bericht bekijken
  #17  
Oud 31 maart 2011, 15:16
Lady22 Lady22 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 18
Lady22 is on a distinguished road
Standaard

Geachte meester (naam),

U bent opzoek naar een representatieve receptioniste, die uw cliënten op een zakelijk wijze ontvangt en netjes te woord staat zowel telefonische als in persoon. In de functieomschrijving kan ik mijzelf goed vinden, daarom besluit ik te solliciteren naar de functie van Receptioniste/Telefoniste in uw Advocantenkantoor.

Op het moment ben ik bezig met het afronden van mijn opleiding als Receptioniste/Telefoniste met als afstudeerdatum 31-03-2011.

Tijdens de opleiding heb ik geleerd hoe ik bestaande cliënten en potentiële klanten op een professionele wijze te woord moet staan. Tevens heb ik mogen leren omgaan met geautomatiseerde systemen, die van groot belang zijn voor de functie van Receptioniste/Telefoniste.

De reden dat ik mijn carriere een hele andere richting wil geven, is het feit dat ik administratief goed onderlegd ben. Daarnaast krijg Ik vaak te horen dat ik een vrolijke doch enthousiaste verschijning ben. Ik vind het daarom ook tijd om mijzelf voor jullie in te zetten. Als receptioniste ben je het visitekaartje van het bedrijf. Het zou mij een groot genoegen zijn als receptioniste deze functie voor uw bedrijf (naam van het bedrijf) te komen vervullen.

U kunt van mij een prettige collega verwachten, met een goede dosis doorzettingsvermogen. Ik ben spontaan, leergierig, betrouwbaar, kom mijn afspraken na en ik ga accuraat te werk. Persoonlijk ben ik zelfstandig ingesteld maar ik kan daarentegen ook heel goed in teamverband werken.

Met deze brief hoop ik u te hebben overtuigd van mijn ervaring, capaciteiten en persoonlijke eigenschappen. Graag kom ik de brief in een persoonlijk gesprek nader toelichten.

Met de meeste hoogachting verblijf ik;

Naam+achternaam


Handtekening.

-------------------
Met citaat reageren