Los bericht bekijken
  #2  
Oud 4 september 2015, 14:22
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Als ik het goed begrijp, heb je dus al te horen gekregen dat je naar het havo mag? Heeft de commissie ook aangegeven wat er precies in de motivatiebrief moet staan?

Heb je deze brief helemaal zelf opgesteld of heb je (een beetje) hulp gekregen van je ouders?

Nog een aantal taalkundige opmerkingen:

Citaat:
Ik wil deel gaan uitmaken van de masterclass omdat ik graag mijn grenzen wil verleggen om het beste uit mezelf te halen, Het hoger algemeen vormend onderwijs is daar in mijn optiek een geschikte keuze voor.
Mijn suggestie:
Graag wil ik deel uitmaken van de masterclass, omdat ik mijn grenzen wil verleggen en het beste uit mezelf wil halen.

Citaat:
Dit zijn opleidingen die mij ontzettend interesseren. Deze opleidingen zijn voornamelijk juridisch, een vakgebied die mij zeer aanspreekt.
Deze opleidingen zijn voornamelijk juridisch, een vakgebied dat mij zeer aanspreekt.

Citaat:
Ik ben me ervan bewust dat de overgang naar de havo veel discipline en doorzettingsvermogen vergt. Ik ben daarom ook bereid om nóg harder te werken zodat ik mijn diploma haal en kan beginnen aan een leuke opleiding.
Ik ben daarom bereid om nóg harder te werken, zodat ik mijn diploma haal en kan beginnen aan een leuke vervolgopleiding.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren