Los bericht bekijken
  #2  
Oud 6 april 2010, 16:32
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard Re: alles geprobeerd

ZZP'er worden op dezebasis zou ik absoluut niet doen (ben 10 jaar ZZP'er) Je gaat je probleem er niet mee oplossen, hooguit erger maken. Bovendien, waarom zouden ze je als ZZp'er wel inhuren voor hetgeen je nu als werknemer niet geschikt wordt bevonden?

Als ik jouw verhaal zo lees dan heb je HBO werk en denkniveau (waar blijkt dat uit?) en ben je "wel handig" in een aantal zaken. Dat is nou niet direct een stevige en duidelijke basis voor een potentiële werkgever. Volgens mij moet je voor jezelf eens gaan focussen: wat kan ik, wat wil is en wat is mijn doel over x aantal jaren. Vervolgens moet je een plan gaan maken.

Alléén het feit dat je een focus hebt maakt dat je voor jezelf een betere presentatie hebt richting een werkgever (pas je CV er ook op aan). Ook kun je duidelijker schiften welke functie's geschikt zijn en waar je een kans voor maakt. Verder: studie, studie, studie!!!!!! Maakt niet uit wat het kost en hoelang het duurt als het maar in de focus past. Zonder plan verder gaan, gaat je niet helpen.

Voor zover het een troost is, op dit moment moet je zo ongeveer superman zijn met minimumloon om ergens aan de bak te komen. Je bent echt niet de enige die dit overkomt. Je bent op dit moment wel de enige die er iets aan doen kan.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en laat de moed niet zakken. Daar wordt het ook niet beter van
Met citaat reageren