Los bericht bekijken
  #7  
Oud 9 september 2014, 13:24
johanna2014 johanna2014 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 september 2014
Berichten: 5
johanna2014 is on a distinguished road
Standaard vernieuwe versie :-)

Wederom bedankt voor je bruikbare feedback.

Ik heb mijn brief nog een keer aangepast.

Kan jij hier nog een keer op schieten?

Mijn dank is groot!!!

Tilburg, 9 september 2014

Betreft: Vacature Projectbegeleider

Geachte mijnheer ********,

Op 8 september werd mijn interesse gewekt door de vacature op uw website voor de functie van “Projectbegeleider". Na aanleiding van telefonisch contact met mevr. de Graef wil ik hier graag op solliciteren.

Deze functie is mij op het lijf geschreven. Ik heb namelijk de afgelopen 10 jaar een soortgelijke functie bekleed bij ..... montagebedrijf. In deze functie was ik verantwoordelijk voor een montageteam dat werkte op de verschillende projecten. Het plannen, zorgdragen voor de benodigde materialen en aansturing van het team behoorden tot mijn verantwoordelijkheid. Ook ben ik zeer bekend met het product omdat wij in het verleden ook regelmatig berkvens kozijnen en deuren hebben gemonteerd.

Kozijndetailleringen, tekeninglezen en het in kaart brengen van hang- en sluitwerk beheers ik uitstekend. Ook ben ik bekend met het digitaal inmeten door middel van Pro-liner.
Door mijn voormalige collega’s word ik gezien als een gedreven persoonlijkheid. Stressbestendig, accuraat, zelfstandig, klantgericht en een positieve instelling naar het werk toe zie ik als mijn sterke eigenschappen.

Het werken voor een ruim 80 jaar bestaand bedrijf als ....... wat duurzaamheid en het verbeteren van arbeidsomstandigheden hoog in het vaandel heeft staan trekt mij erg aan. Een prima voorbeeld dat kostenbewust en milieubewust werken prima samengaan.

Ik heb geleerd het overzicht te behouden in hectische situaties en weet goed prioriteiten te stellen. Ik ben ervan overtuigd hiermee een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen uw organisatie xxx.

Graag licht ik mijn motivatie en cv toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 11 september 2014 om 14:48 Reden: Op verzoek geanonimiseerd
Met citaat reageren