Los bericht bekijken
  #6  
Oud 30 oktober 2008, 16:01
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Van basisonderwijs naar styling van kinderkleding: realistisch?

Als je iets doet wat je echt leuk vindt, dan werk je nooit hard. Daar kan ik over meepraten

Wat ik bedoelde te zeggen is, dat je je niet moet laten in pakken door mooie praatjes over gouden bergen zonder dat je weet wat er verder achter zit.

Mocht je hier mee verder willen, dan is dat natuurlijk super omdat je wat met het product hebt!
Maar vraag gewoon wel goed door naar de functie.
Wat het nu precies inhoudt?
Werk je op commissiebasis of freelance of anders?
Is het een netwerkmarketingverhaal?
Wat is de functie-omschrijving?
Waarom verdient het dan zo idioot goed? (want daar heb ik dus zo mijn twijfels over, hadden ze het niet over je omzet i.p.v. het salaris?)

Ik kreeg gewoon het gevoel dat je je nu door die idiote bedragen laat inpakken, door deze opmerking van je:
Citaat:
eh... ik kom dus uit het basisonderwijs waar ik (met partime weken) 20.000 verdiende. vraag me dus sterk af of dit echt realistisch is. denk dat ik heel wat stress en werkdruk aankan als er 100.000 tegenover staat...
De enige manier waarop je stress en werkdruk werkelijk aankan, is als je iets doet wat op je lijf geschreven is, waarvan je in flow raakt en dan maakt het niet uit of je er nu 20.000 of 100.000 of en miljoen voor krijgt.

Wat heb je straks aan een ton op je bankrekening als je als een dood vogeltje thuis zit..... (nou ja, je kunt er in ieder geval wel een heerlijk waterbed van kopen.... )

Ik ben wel benieuwd wat hier uit komt, houd je ons op de hoogte??

groetjes

Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren