Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 september 2013, 21:15
linanora linanora is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 september 2013
Berichten: 1
linanora is on a distinguished road
Standaard graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief

Geachte
....
Met volle belangstelling las ik de advertentie van Klassenassistent vermeld op uw website. Graag soliciteer ik dan ook op uw vacature.
Deze functie interesseert mij omdat ik het leuk vind om me bezig te houden met leerlingenzaken. Daarnaast vind ik het leuk om in een team te werken waarbij ik de mogelijkheid krijg om afwisselende werkzaamheden uit te voeren. Gedurende mijn stages heb ik voldoende ervaring opgedaan met het werken in het onderwijs. Ik heb affiniteit met het onderwijs en met de doelgroep en zou graag een positieve bijdrage willen leveren in het onderwijs. Ik ben in staat om prima zelfstandig als met mijn collega’s taken uit te voeren. Na het lezen van de vacature wist ik meteen dat ik de persoon ben die u zoekt. Het lijkt mij een uitdaging om voor uw organisatie te mogen werken.
Uit mijn ervaringen weet ik dat ik regelmatig overleg,flexibel en leergierig ben.Tevens meen ik te beschikken over een krachtige dosis enthousiasme en ben ik van aard behulbzaam. Ik werk graag met leerlingen om hun kwaliteiten apart te ontwikkelen.
Ik hoop dat mijn brief voor u een aanleiding is om mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar mijn bijgevoegd Curriculum Vitae.
Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren