Los bericht bekijken
  #8  
Oud 6 januari 2012, 10:16
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ethio Bekijk bericht

Betreft: Open sollicitatie Verzorgende Individuele Gezondheidszorg

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van een bezoek aan uw website solliciteer ik naar de functie
Verzorgende IG.

Op dit moment werk ik als oproepkracht bij verschillende organisaties, dit doe ik met veel plezier. Toch mis ik tijdens mijn werk zaken zoals het samen werken in een multidisciplinair team, contacten onderhouden met bewoners en familie, collega's en organiseren, daarom solliciteer ik bij uw instelling om een kans te mogen krijgen deze taken uit te kunnen voeren.

Daarnaast om de volgende redenen, denk ik zelf voor hier boven genoemde functie geschikt te zijn:
Sinds 2001 ben ik in het bezit van het diploma Verzorgende Individuele Gezondheidszorg.
Ik heb brede ervaring waar blijkt die ervaring uit? als verzorgende in een verpleeghuis op een somatische- en psychogeriatrische afdeling en in de thuiszorg.
Daarnaast ben ik leerling-begeleidster en heb ik ervaring de taken van Eerst Verantwoordelijk Verzorgende te kunnen ondersteunen << Deze zin (in rood) snap ik niet helemaal.
Ook ben ik inzetbaar in de avonduren en nachtdienst en uiteraard ook in het weekend.


Graag zou ik mijn motivatie in een gesprek willen toelichten


Handtekening

Mijn naam

Bijlage: Curriculum Vitae
Hallo Ethio,

Sorry dat het even duurde voor ik mijn reactie gaf, maar bij deze dan toch. Je brief ziet er beter uit dan de eerste, ik heb 1 en ander weer aangegeven en kijk maar of je er iets mee kunt.

Groet Danjel
Met citaat reageren