Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 november 2008, 14:59
sietskevanderlocht sietskevanderlocht is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 1
sietskevanderlocht is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief ambulant woonbegeleider


Hierbij mijn brief: Ik hoop dat jullie zsm commentaar kunnen leveren, want ik zou hem namelijk vanavond graag versturen!
Dank je wel!!

Betreft: Functie BEGELEIDER AMBULANTE WOONBEGELEIDING

Geachte mevrouw ......,


Na uw vacature gelezen te hebben dacht ik direct: dit is de baan voor mij!
Ik zal u vertellen waarom.

Een aantal jaren heb ik in Grave, de stad ter blinden en slechtzienden, gewoond. Hierdoor heb ik dagelijks, indirect weliswaar, met blinden en slechtzienden te maken gehad. Destijds had ik al veel interesse in deze mensen en heb hiervoor eens aan “dialoog in het donker” meegedaan om het gevoel te krijgen wat een blinde iedere dag ervaart. Deze ervaring heeft veel indruk op mij gemaakt. Een groep mensen, die in sommige opzichten afhankelijk zijn van derden, omdat ze visueel wat zwakker zijn maar verder niets mankeren. Op de gebieden waar ze hulp nodig hebben wil ik ze dolgraag helpen.
Op dit moment werk ik als ambulant woonbegeleider in Eindhoven. Dus de taakomschrijving is mij zeker niet vreemd en zou dit dan ook zeer graag bij uw stichting willen gaan uitvoeren!!!!.
De voornaamste reden waarom ik mijn huidige baan op wil zeggen is de reisafstand. Dagelijks sta ik een groot gedeelte van de tijd in de file, wat mijn reistijd dusdanig vergroot, dat dit een te groot deel van de dag inneemt. Daarom zou ik graag een soortgelijke functie willen uitoefenen, maar dan dichter in de buurt. En omgeving Nijmegen is dus voor mij ideaal.
Hopende uw interesse gewekt te hebben zou ik graag in een persoonlijk gesprek het een en ander komen toelichten.

Met vriendelijke groeten,



Alvast bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren