Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 juni 2010, 14:53
sevgi sevgi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 juni 2010
Berichten: 3
sevgi is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief secretaresse

Hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig, ik ben sinds 1 april werkloos, ik heb een goede opleiding afgerond maar helaas kom ik niet in aanmerking voor een geschikte baan.... en ben dus volop aan het solliciteren...en hierbij mijn sollicitatiebrief

dit is de vacature..

xxx is verantwoordelijk voor de goede werking en doorontwikkeling van de DBC-systematiek. xxx is in Nederland ingevoerd om transparantie in de zorg te stimuleren, zodat zorgaanbieders, zorgverzekeraars en overheid kunnen sturen op het realiseren van goede, veilige en betaalbare zorg voor alle patiënten. Als expertise- en servicecentrum op het terrein van de xxx systematiek stemt xxxx voor het beheer en de doorontwikkeling af met deze partijen. Daarnaast voert xxx het beheer van het landelijke xxx informatiesyteem. Er werken zo’n 85 hoogopgeleide professionals. De cultuur is informeel, collegiaal en gedreven.

Functieomschrijving:
Ben jij goed in structuur aanbrengen? Kun jij overzicht houden op diverse tegelijk lopende projecten? Multi-tasken is een woord dat op je lijf geschreven is? Dan is dit de functie voor jou!
In deze functie werk je samen met drie collega’s van het secretariaat. De sfeer is informeel en collegiaal. Tot je taken behoren de secretariële ondersteuning van enkele managers en teamcoördinatoren (o.a. agendabeheer), de afhandeling van inkomende en uitgaande post en van telefoon en correspondentie. Je ontvangt bezoekers, bereidt vergaderingen en bijeenkomsten voor en eventueel notuleer je vergaderingen.

Functie-eisen:
Je hebt een secretariële opleiding op MBO-niveau en goede kennis van het Officepakket. Enige werkervaring als secretaresse is een pre. Je hebt een dienstverlenende instelling en je bent resultaatgericht en accuraat. Daarnaast ben je communicatief vaardig, je kunt goed samenwerken in een team en je bent flexibel.

Hieronder mijn sollicitatiebrief,willen jullie het controleren en zie graag opmerkingen zsm tegemoet.alvast bedankt

gegevens sollicitant


Rotterdam, 15-06-2010


gegevens bedrijf


Betreft: sollicitatie junior secretaresse m/v voor 32 uur per week .


Geachte mevrouw xxxx,

Via xxxx.nl heb ik uw vacature voor de functie junior secretaresse gezien, en stuur ik u hierbij mijn CV als bijlage toe. Graag zou ik in aanmerking willen komen voor de functie junior secretaresse, en wil ik mij tevens aan u voorstellen.

Ik ben een zelfstandige enthousiaste vrouw, die flexibel, klant – resultaatgericht, gemotiveerd, stressbestendig, leergierig, pro - actief , accuraat, nauwkeurig en initiatiefrijk is. Ik ben gewend om onder grote tijdsdruk te werken en werk graag met andere mensen, tevens ben ik ook in staat om zelfstandig te werken. Daarnaast beschik ik over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.

Sinds ik bijna 3 jaar geleden mijn opleiding directiesecretaresse/managementassistent afrondde,ben ik bij verschillende bedrijven op uitzendbasis werkzaam geweest. Daar kreeg ik een goed beeld van alle werkzaamheden die een secretaresse zou moet kunnen doen. Zo heb ik bij afwisselende bedrijven en bij overheidsinstelling ervaring kunnen opdoen.
Mijn vorige werkzaamheden zijn sterk vergelijkbaar met de door u gestelde eisen;
Zoals het verlenen van ondersteuning aan twee directieleden en de bijbehorende teams, beheren en bewaken van agenda’s en maken van afspraken, afhandelen van correspondentie, postbehandeling, telefoonbehandeling, archivering, notuleren, ontvangen en begeleiden van bezoekers, en nog diverse voorkomende administratieve/secretariële werkzaamheden.

Ook op het gebied van organiseren/plannen heb ik de nodige ervaring opgedaan.
Ik kan mij zelf snel in werken in een nieuwe omgeving, en pak dingen snel op.
Voor veel collega’s en externen ben ik het eerste aanspreekpunt en spin in het web geweest.
Het werken in een jonge, dynamische omgeving en in een afwisselende baan trekt mij zeer.
Met mijn ambitieuze instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Het lijkt mij een uitdaging om als secretaresse binnen xxxx aan de slag te gaan.
In de loop van dit jaar begin oktober ga ik trouwen en zal ik tevens in Amersfoort gaan wonen. Daarom zou het mij goed passen om in omgeving Amersfoort te werken. Het reizen van Rotterdam naar Amersfoort is absoluut geen probleem voor mij.

Graag zie ik een persoonlijke uitnodiging tegemoet waarin ik mijn motivatie en kennis en het een en ander kan toelichten. Indien gewenst kan u voorzien van referenties.

Met vriendelijke groet,


Sevgi
Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren