Los bericht bekijken
  #31  
Oud 16 april 2014, 18:36
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Yes precies het zelfde verhaal.
24 jaar oud. Geen idee wat ik later wil worden. Ken mezelf inmiddels maar al te goed, maar merk toch dat ik van heel veel dingen gelukkig wordt en absoluut niet ergens aan wil vastzitten. Ik denk vernieuwend. Ben sociaal, ambachtelijk en creatief. Als ik aan vastzitten denk, denk ik aan zoiets als een studie. Ik heb een periode lang in het buitenland gewoond. Toen ik terug kwam in Nederland dacht ik dat ik het helemaal ging maken door een studie te volgen. Half jaar beeldende kunst gedaan, mee gestopt. 2 jaar grafische vormgeving.. mee gestopt. Momenteel 2 jaar Leerkracht basisonderwijs.. en daar ga ik binnenkort ook mee stoppen. Ik ben van plan om te gaan werken en ervaring op te gaan doen. Misschien kom ik er dan achter wat ik wil gaan doen. Weetje.. je kunt doorstuderen aan een studie .. waar je helemaal niks aan vindt... voor dat papiertje en de goedkeuring van de gene die om je heen staan.. maar je kunt ook iets in het leven doen- waar jij als persoon gelukkig van wordt. Ik denk dat ik liever terugkijk over 5 jaar en denk... ja ik ben toen gestopt met mijn studie, maar ik ben ook persoonlijk heel erg gegroeid, ik weet nu wat ik niet wil en het heeft me dichter gebracht bij de keuze die mij wel interesseert.

Be happy. En een psycholoog.. ik dacht ook dat ik die nodig had.. Ik heb al een coach. Die coach is fijn, die helpt mij de stappen te nemen, die ik soms niet durf te nemen.
Blijkbaar heb ik geen psycholoog nodig. Ik heb gewoon stres, omdat ik de stap niet durfte te nemen om de opleiding te stoppen.. wat zorgde voor nog meer kwalen. Het is vrij simpel.
Dare to live!
Met citaat reageren