Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 februari 2010, 14:15
Evelien V Evelien V is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 4
Evelien V is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief loopbaanadviseur, graag feedback

Beste mensen,
Graag ontvang ik feedback, tips of opmerkingen over mijn motivatiebrief.
De vacature is voor een loopbaanadviseur.
Ik heb zojuist een opleiding afgerond richting loopbaanontwikkeling en coaching (korte Bachelor) en hoop daar nu werk in te kunnen vinden.
Bij voorbaat hartelijk dank voor het meedenken!


Geachte mevrouw ...

Toen ik op de internetsite ... keek was ik meteen verkocht. Het werken in zo`n dynamisch bedrijf met ruim 20 jaar ervaring binnen loopbaanbegeleiding, outplacement, re-integratie en coaching lijkt me erg leerzaam en heeft mijn interesse gewekt. Het brede aanbod aan instrumenten en diensten alsmede de persoonlijke en mensgerichte benadering spreken mij zeer aan. Daarom solliciteer ik hierbij op de functie ‘Commerciële Loopbaanadviseur’.

Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld. Het geeft mij voldoening om mensen op weg te helpen.
Met mijn ervaring binnen de *** heb ik geleerd mogelijkheden en beperkingen goed in kaart te brengen en klanten in beweging te krijgen. Ik zie het als een uitdaging om mensen te laten ontdekken wat zij aan kracht en potentie in huis hebben.
Mijn coachmethode kenmerkt zich als resultaatgericht en betrokken. Tevens stimuleer ik zelfsturing bij de klant: “roer aan eigen loopbaan”.

Tenslotte wil ik aangeven dat ik bereid en geďnteresseerd ben in het volgen van een post hbo (vervolg-)opleiding of cursus op het gebied van loopbaanadvies.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar deze kans zodat ik mijn enthousiasme over deze baan verder kan toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren