Los bericht bekijken
  #4  
Oud 22 juli 2008, 19:42
Bernard Bernard is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 juli 2008
Berichten: 2
Bernard is on a distinguished road
Standaard Re: HBO technische bedrijfskunde

Bedankt voor jullie reacties. TumTumm, ik had inderdaad een jaar geleden ook hetzelfde idee, een baan van 9-5 vond ik maar niks ik wilde iets spannenders, toen ben ik naar de keuring gegaan bij de KLM. Helaas kwam ik er niet doorheen maar vanaf dat moment ben ik wel goed gaan nadenken over wat ik daadwerkelijk dan wel wou.

Ik ben het er ook mee eens dat een hoop banen inderdaad saai zijn of in iedergeval een deel ervan. Ik heb nu zelf een kantoorbaan (werkvoorbereiding) voor 1 dag in de week en dat is ook saai vooral in het begin, maar op een gegeven moment begin je er aan te wennen en dan krijg je meer taken en verantwoordelijkheden en dan ontstaat er afwisseling. Met de nodige vrijheid erin is het wel een baan die goed te doen is en helemaal niet verkeerd is.

Ik vind het vooral belangrijk dat ik een diploma haal waar ik mijn hele leven wat aan heb. En dat is bij de marine niet echt het geval aangezien die mij geen baan voor het hele leven bieden.

Ik denk dat ik voor TBK moet kiezen aangezien dat de veiligste optie is (je kan er ontzettend veel kanten mee op) en het is een vakgebied dat altijd nodig blijft en waar genoeg banen in te vinden zijn.
Met citaat reageren