Los bericht bekijken
  #6  
Oud 24 februari 2011, 00:34
Tamtam Tamtam is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2011
Berichten: 5
Tamtam is on a distinguished road
Standaard

Hoi hoi,

Ik heb even snel gekeken, maar hogeschool Windesheim is inderdaad wel goedkoper dan NCOI. Daar betaal je voor deeltijd 1400 euro, dus valt mee. Maar mijn keuze was ook al snel niet meer op NCOI gevallen. Ik vond het daar ook duur en niet helemaal mijn richting. MWD werd daar niet aangeboden.

Ook is Windesheim wat goedkoper dan de Hogeschool Arnhem Nijmegen (1713 euro). Maar omdat ik zelf goede ervaringen heb met de HAN (ik heb er een poosje de rechtenopleiding gevolgd) en Arnhem goed te doen is om een ŕ twee keer per week vanaf Winterswijk heen te kachelen met m'n autootje.
Naar Zwolle rijd je er vanaf mijn huis in ong 1 uur en 40 minuten heen. Het is op z'n kortst 87,5 km rijden, terwijl Arnhem hooguit dik een uur rijden is en 69 km van m'n huis vandaan ligt.
Ik weet het; ik woon in the middle of nowhere. Heb ik mezelf aangedaan. M'n vriend wil er ook niet weg, haha.
Het is nog waarschijnlijker om met de fiets in Duitsland boodschappen te doen of te winkelen dan even op en neer te rijden naar bv. Arnhem. Merk het zelfs aan m'n telefoon als ik in omgeving Winterswijk rijd. Dan weer Duits netwerk en dan weer Nederlands netwerk.
Maar evengoed bedankt voor de tip
Met citaat reageren