Los bericht bekijken
  #7  
Oud 14 december 2014, 23:01
elifecoach elifecoach is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2010
Berichten: 18
elifecoach is on a distinguished road
Question Laatste versie?!

Mijn aangepaste versie ik denk dat dit hem gaat worden...
Graag controleren op spellingfouten

Betreft: stage.
Plaats, datum,
Geachte mevrouw x,

Assertief, energiek en besluitvaardig is de kern van mijn persoonlijkheid. Via mijn jobcoach heb ik begrepen dat uw organisatie open staat voor stagiaires. Omdat uw organisatie: 1. professioneel is ingericht, 2. de begeleiding minimaal en 3. de stage pro bono is. Met als eindresultaat een stagerapport van mijn opleiding kwaliteitsmanagement over uw afdeling “kwaliteitsbewaking voeding”. Het gaat om de periode van februari tot en met mei 2015. Ik zal 6 tot 12 uur per week aanwezig zijn.

Voeding word steeds slimmer. Nanotechnologie is vergevorderd, succes verhalen bij herstellende patiënten en kwaliteitsbewaking bij productie dragen hieraan bij. Echter het is nog een controversieel onderwerp want, de zorgverzekeraars weigeren vergoeding en RADAR besteedden er aandacht aan. Ondanks dat is het een gat in de markt. Dit heeft mij in positieve zin beďnvloed en ik ben hierdoor nog enthousiaster en gemotiveerder geworden. Ik ben zeer geďnteresseerd in welke kwaliteitsexperts uw organisatie beďnvloed hebben en of hun theorieën geďmplementeerd zijn. Hetgeen de reden is waarom ik graag onderzoek zou willen doen naar eventuele verbeteringen van het kwaliteitssysteem.

Ik til hiermee het team naar een hoger niveau. Omdat ik graag mijn theorie in praktijk wil brengen. Uit de Belbin-test blijkt dat ik daarvoor uitstekend geschikt ben. Ik ben een brononderzoeker en zorgdrager die enthousiast, communicatief, nauwkeurig, zorgvuldig is, de kwaliteit bewaakt en zorgt dat de dingen op tijd gebeuren. Tevens zit ondernemen in mijn bloed en ben ik een ex-ondernemer van mijn bedrijf “Headdress-Coaching”.

Ter ondersteuning heb ik mijn curriculum vitae toegevoegd. Het visualiseert mijn persoonlijkheid en onderbouwd de testresultaten van mijn vaardigheden, competenties, waarden en kwaliteiten. Communicatie bestaat voor 70% uit lichaamstaal en 30% uit tekst. Ik wil graag de overige 70% in een persoonlijk gesprek toelichten en vind dat ik ondanks mijn leeftijd deze kans verdien!
Met citaat reageren