Los bericht bekijken
  #13  
Oud 2 september 2011, 08:03
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Hoi Hetty,

Docent was op de universiteit, werkgroepen begeleiden. Dank voor je beterschap, net iets te persoonlijk om dat hier te gaan plaatsen ook gezien dat werkgevers tegenwoordig ook internet gebruiken. Het gaat wel over, maar laten we zeggen dat het zijn tijd nodig heeft dus ik verwacht wel een half jaar tot wellicht een jaar bezig te zijn om weer de oude te zijn. Hopelijk dan met veel vernieuwde kracht en meer wijsheid
Mijn ideale baan is er eentje met veel afwisseling in de psychische zorg (ggz). Ik werk dolgraag met jeugdigen dus dat zou ik wel willen voortzetten. Onderzoek (diagnostiek) is voor mij altijd een uitdaging, behandeling en vervolgens het resultaat zien is voor mij veel voldoening. Leuke collega's en een prettige werksfeer is voor mij heel belangrijk heb ik gemerkt. Daar ben ik in het verleden wel eens door weggegaan bij een bedrijf. Verder is werken in de zorg werken met professionaliteit. In mijn ideale baan is dan ook alles in orde, waarin ik ondersteuning krijg vanuit een secretariaat en mij met mijn eigen werk kan bezighouden ipv veel bureaucratie. Dat laatste is iets dat altijd wel aanwezig zal zijn, maar zo beperkt mogelijk. Een bepaald gevoel van veiligheid hebben op je werk, mensen vertrouwen hebben in je. Ik denk dat dat wel het belangrijkste is.

Groetjes
Met citaat reageren