Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 januari 2010, 23:39
katiaverschuereb katiaverschuereb is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2010
Berichten: 1
katiaverschuereb is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief om in te stappen in de verpleegkunde

hallo, kan mijn motivatiebrief om in te stappen in de verpleegkunde worden nagekeken aub:

Betreft: instappen in verpleegkunde




Geachte heer/mevrouw,


Graag wil ik me even voorstellen. Mijn naam is katia Verschueren , ik ben 24jaar en woonachtig te Mechelen. De laatste 5jaar heb ik in Isle of Wight, Engeland, gewoond. Ik heb hier al mijn diploma’s behaald in de verzorgingssector. Ik heb hier ook enorm veel ervaring opgelopen door te werken in rusthuizen, ziekenhuizen, psychiatrische instellingen en meer. Ik heb hier namelijk jarenlang aan de zijde van dokters en verplegers gewerkt.
Ik ben ervan overtuigd dat mijn profiel goed aansluit bij de vereisten van deze richting. Ik heb reeds verschillende jaren ervaring opgelopen in de verzorgingssector. Met de richting verpleegkunde zou ik graag mijn kennis en ervaring verder ontwikkelen. Ik ben erg gemotiveerd en kan me volledig inzetten voor het behalen van targets. Mijn ambitie ligt al jaren in de verpleegkunde, het is zoals men zegt ‘mijn roeping’. Het geeft me een gevoel van voldoening om de hulpbehoevenden te helpen. Ik ben een goede teamplayer en neem graag verantwoordelijkheid op. Ik heb interesse in verschillende onderdelen van de verpleegkunde namelijk de psychiatrie, geriatrie en de algemene ziekhuis verpleegkunde. Ik hoop dat deze brief je genoeg inzicht heeft gegeven waarom ik wil instappen in de verpleegkunde.

Met vriendelijke groeten
Met citaat reageren