Discussie: NCOI Betrouwbaar?
Los bericht bekijken
  #16  
Oud 9 november 2008, 18:04
Miss Missy Miss Missy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2008
Berichten: 7
Miss Missy is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Ik ben gisteren bij het NCOI begonnen met de opleiding Post Bachelor Leergang Financial Control. De docent die ik heb was ontzettend negatief over de branche waar ik werkzaam bent (overheid).

Hij zei letterlijk: "Ik heb les gegeven aan een overheidheidsorganisatie en ze wisten daar niet wat kosten en uitgaven waren". Terwijl tijdens het lesbijeenkost ook niemand wist te vertellen wat het verschil was tussen kosten en uitgaven en mij medecursisten komen allemaal uit het commerciële wereld en beweerden Economisch/Accountantcy gestudeerd te hebben. Tja, zo kan ik uren doorgaan maar dat bespaar ik jullie.

Hij negeert mij, vermijd oogcontact, beantwoord mijn vragen niet en behandeld onderwerpen zoals in studieboeken niet, laatstaan onderwerpen ook relateren aan mij branche. Hij is heel erg commercieel (organisaties met winstoogkenmerk) gericht wat lesgeven betreft terwijl in de studieboeken ook wordt verwezen naar organisatie zonder winstoogkenmerk (overheid, onderwijs etc.)

Ik zie nu de toegevoegde waarde niet van de bijeenkomsten en vraag mij af of hij mij eindopdracht zonder vooroordelen zal beoordelen.

Wie kan mij vertellen wat ik hiermee moet. Want ik wil dolgraag die opleiding doen, maar de docent zie ik niet zitten.
Met citaat reageren