Los bericht bekijken
  #2  
Oud 25 maart 2008, 12:49
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief GZ psycholoog in opleiding; feedback welkom!

Dag Joelle,

Ik vind dat je een goede, pakkende brief hebt geschreven.

Ik heb alleen enkele kleine opmerkingen (deze staan in het rood):

Citaat:
Wat zit er achter het gedrag van een TBS’er tbs'er? Deze vraag heeft mij altijd al gefascineerd. Ik zie ernaar uit mij hierin binnenkort meer in te kunnen gaan verdiepen door de openstaande vacature van GZ- psycholoog in opleiding te vervullen.
Citaat:
Na mijn studie (welke?) heb ik negen maanden in mijn eentje door Latijns-Amerika gereisd. Mede hierdoor heb ik mij ontwikkeld tot een ruimdenkend, zelfbewust en open persoon. Na dit avontuur ben ik in een baan gedoken suggestie: aan het werk gegaan als locatiemanager bij een crisisopvanghuis. De kinderen die daar verblijven zijn vaak al vroeg met drugs en criminaliteit in aanraking gekomen. Hier heb ik geleerd veel verantwoordelijkheid te dragen, met crisissituaties om te gaan en sterker in mijn schoenen te staan. Ik acht de tijd nu rijp voor een volgende verdiepende stap waarin waarbij ik me vol overgave wil inzetten voor zowel mijn nieuwe taken als voor de bijbehorende GZ-opleiding.
Citaat:
Al met al denk ben ik van mening (komt zekerder over) over de benodigde ervaring, de juiste capaciteiten én het enthousiasme te bezitten om deze functie met beiderzijds (Dit zou ik weglaten. Dat bepaalt de selecteur wel) genoegen te kunnen vervullen. Ik kijk er dan ook met met plezier naar uit mijn verdere motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.
Hopelijk valt je brief ook bij de selecteur(s) in de smaak en wordt je uitgenodigd voor een gesprek! Houd je ons op de hoogte?!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren