Los bericht bekijken
  #49  
Oud 14 juli 2010, 11:19
TommyN TommyN is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 25
TommyN is on a distinguished road
Standaard Re: Advies voor mijn CV en sollicitaties?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem V Bekijk bericht
Kort en Krachtig was ik wel van plan, een of twee pagina's lijkt mij persoonlijk het best. Ik twijfel nog of ik een enkel verhaal wat meer laat zien of dat ik een beetje van twee compleet verschillende verhalen laat zien.

In totaal heb ik door de jaren heen ongeveer 80 uitgewerkte personages gemaakt met een eigen achtergrond dus het is een kwestie van kiezen welke een verhaal hebben dat goed naar een game te vertalen is, en wat echt personages zijn die zowel in persoonlijkheid en vaardigheden interessant genoeg zijn voor een game.

En dan kan ik mischien om mijn tekenvaardigheid te laten zien een van de personages waar ik over schrijf tekenen in meerdere posities met verschillende gezichtsuitdrukkingen op een enkele pagina en dat mee versturen.

Wordt dat allemaal te veel om mee te versturen of is het acceptabel voor een open sollicitatie als deze?
Als je dat als bijlage meestuurt kan dat best. Vermeld dan wel duidelijk in je brief wat je aan bijlages meestuurt en waarom.

Ik zat zelf ook te denken aan tekeningen van je personages uit je verhaal. Daar maak maak je je verhaal een stuk sterker mee en je laat meteen je tekenkunsten zien.

En last but not least, wees niet teleurgesteld als je geen reactie krijgt op je brief. Bedrijven krijgen veel open sollicitaties en reageren niet altijd op ze. hou daar rekening mee om teleurstellingen te voorkomen.
Met citaat reageren