Los bericht bekijken
  #4  
Oud 4 juli 2011, 11:26
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Hoi Kimz,

Citaat:
Het punt van dit lange verhaal is eigenlijk: ik ben bang dat straks na mijn stage blijkt dat deze niet goed genoeg is geweest voor het NTI en ik dus stage heb gelopen voor niets (natuurlijk wel ervaring opgedaan, maar geen diploma). Mag een opleider een stage afkeuren nadat ze hem eerst hebben goedgekeurd? Ik ben namelijk bang dat ik met mijn opleiding zal moeten stoppen omdat ze deze stage niet goedkeuren.
Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Weet je ook welke competenties volgens je begeleider onvoldoende/niet aan bod komen? Vind jij ook dat ze niet/onvoldoende aan bod komen?
Wat ik me nog kan herinneren van mijn stage is dat ik, het stagebedrijf en de hogeschool een contract tekenden waarin de stage en de inhoud ervan werd vastgelegd. Met het ondertekenen van het contract gaf mijn hogeschool aan akkoord te gaan met de inhoud van mijn stage. Als ik jou was, zou ik pas aan de stage beginnen wanneer het NTI groen licht heeft gegeven. Ik zou het risico niet lopen om op het eind te horen te krijgen dat je nog een extra stage mag lopen, omdat je een aantal competenties onvoldoende ontwikkeld hebt.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren