Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 september 2011, 13:17
peter112 peter112 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 september 2011
Berichten: 3
peter112 is on a distinguished road
Standaard Hoe lang duurt de opleiding tot registeraccountant (RA)?

Hallo mensen,

Ik hoop dat jullie kunnen antwoorden op mijn vraag. Ik zal eerst proberen mijn situatie uit te leggen zodat jullie het hopelijk beter snappen. Ik had op de basisschool een citoscore van 542 (wat dus havo/vwo is). Maar ben op havo terechtgekomen. Eerste 2 jaar makkelijk overgegaan. Maar toen kwam ik in de derde klas ben hier 2x in blijven zitten doordat ik veel te weinig deed. Ben dus uitgestroomd naar vmbo en geslaagd met allemaal 8en en één 9. Zonder er echt wat voor te doen. Nu ga ik de opleiding assistent accountant op het mbo volgen. Nu komt mijn vraag haha.

Hoe lang is de weg voor mij om RA accountant te worden. Omdat ik nu zwaar onder mijn niveau zit. Nu bijna 18 word en toch besef dat ik het goed verpest heb en ben nu dus ook van plan om het beste uit mezelf te halen. Heb veel gekeken op internet maar vind niet echt een antwoord op mijn vraag/situatie. Bij de meeste mensen die vanaf het mbo naar wo willen word gezegd dat het niveau veel te hoog is. Maar ik weet als ik er hard voor ga werken dat me het lukt. Dus ik hoop dat 1 van jullie de studieduur van deze route (het mbo assistent accountant naar het wo) zou kunnen vertellen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Peter
Met citaat reageren