Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 januari 2010, 16:01
Grietje Grietje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 januari 2010
Berichten: 1
Grietje is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie administratief medewerkster

Hallo,

Ik wil onderstaande brief versturen als open sollicitatie? Mijn vraag is of dit een goede brief is of dat misschien de motivatie duidelijker kan.


Groeten Grietje

xxx
xxx
xxx

xxx
xxx
xxx
xxx

xxx, 20 januari 2010


Betreft: open sollicitatie administratief medewerkster


Geachte heer/mevrouw,

Toen ik vanmiddag bij mijn kopje thee genoot van een heerlijk stukje speculaasbrok dacht ik waarom niet eens solliciteren bij xxx.
Graag zou ik solliciteren naar een functie van administratief medewerkster, mijn voorkeur gaat uit naar een baan van 16 tot 24 uur per week.

Een baan bij uw bedrijf past precies in mijn straatje, ik ben professioneel actief en heb een hoogte mate van verantwoordelijkheidsgevoel eigenschappen die ook binnen u bedrijf hoog in het vaandel staan.
Uw missie is om producten te ontwikkelen en te produceren die “lekker zijn tot de laatste kruimel” mijn missie is om administratieve gegevens correct en foutloos in te voeren.

Tijdens mijn verschillende banen heb ik veel ervaring opgedaan met werkzaamheden als crediteuren – en debiteurenadministratie en het verwerken van bankafschriften.
Ik ben zelfstandig, accuraat, resultaat- en klantgericht Met deze kwaliteiten denk ik geschikt te zijn voor de functie van administratief medewerkster

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.


Met vriendelijke groeten,


Gerda Schillemans

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren