Los bericht bekijken
  #2  
Oud 7 oktober 2007, 22:33
siesse siesse is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Berichten: 8
siesse is on a distinguished road
Standaard Re: Verbeterde versie van mijn sollicitatiebrief als leerling verpleegkundige

Met belangstelling las ik de vacature van leerlingverpleegkundige op uw internetsite. Na lezing besloot ik te solliciteren, omdat ik denk geschikt te zijn voor de functie van leerlingverpleegkundige bij uw ziekenhuis.

Voor de opleiding tot leerling verpleegkundige is een havodiploma vereist. Ik ben nu 18 jaar en doe dit jaar eindexamen HAVO. De vakken natuur en gezondheid heb ik in mijn profiel. Het werk van een verpleegkundige spreekt mij erg aan. Omdat ik het leuk vind om met mensen te werken en wat voor patiënten te kunnen betekenen. Als verpleegkundige werk je in teamverband maar daarnaast werk je ook zelfstandig, dit spreekt mij erg aan. Het werk is zeer afwisselend omdat je met verschillende patiënten te maken krijgt. Het lijkt me een uitdaging om mijn persoonlijke kwaliteiten toe te passen in het beroep van een verpleegkundige.

Ik weet dat werken en leren zwaar kan zijn, maar ik zie dit als een methode om door praktijkervaring te leren. De combinatie van werken en leren trekt mij daarom bijzonder aan.

Ik hoop dat u, na het lezen van deze brief, een duidelijk beeld van mijn interesse en motivatie voor de functie van verpleegkundige hebt gekregen. Graag licht ik een en ander in een persoonlijk gesprek toe. Ik hoop daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren