Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 juli 2017, 22:59
Fleurie Fleurie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juli 2017
Berichten: 1
Fleurie is on a distinguished road
Standaard feedback motivatiebrief

helaas na 13 jaar moet ik weer solliciteren. het gaat met niet makkelijk af,

wil iemand naar mijn brief kijken?

alvast bedankt.

Geachte.

Met interesse las ik de vacature voor secretaresse bij u op de afdeling. Graag neem ik de vrijheid om te solliciteren naar deze vacature.

Momenteel ben ik werkzaam als Junior Functioneel Beheerder bij de xxx binnen het xxx. In mijn huidige functie ondersteun ik medewerkers van de xx met gebruikersvragen op het gebied van xxx, x/xxx en xxxl. Ik heb hierdoor veel contact, zowel telefonisch en via de mail met de medewerkers van de organisatie. De taken voer ik met veel enthousiasme en nauwkeurigheid uit.
Helaas zal in de toekomst, door meer automatisering en versimpeling van de systemen het werk hier langzaam ophouden.

Ik ben dus weer op zoek naar een nieuwe uitdaging. Voor mijn huidige functie heb ik meerdere secretaresse functies vervult zowel binnen de xxx als daarbuiten
Ik heb dus de nodige ervaring in algemene secretariële en administratieve werkzaamheden.


Ik ben leergierig, klantvriendelijk, nauwkeurig. Ik ben gewend om onder grote tijdsdruk te werken en werk graag met andere mensen, tevens ben ik ook in staat om zelfstandig te werken
Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie

Voor de goede orde deel ik u mede dat ik van xx juli t/m xx augustus met vakantie ben.
Met citaat reageren