Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 oktober 2013, 19:43
hopecharm hopecharm is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2013
Berichten: 3
hopecharm is on a distinguished road
Standaard motivatie digital mediaplanner

Goedendag

Hopelijk willen jullie even mijn motivatie brief lezen en feedback geven voor de functie jr digital mediaplanner. Ze vragen expliciete naar een motivatie en cv, dus geen sollicitatie brief.

Bij voorbaat heel erg bedankt.
-------
geachte heer x

In mijn huidige functie als Digital Executive koop ik digitale campagnes in voor de mediabureaus van xxx (o.a. xxx en xx en xx). Hierdoor heb ik dagelijks veel contact met exploitanten. Richting de mediabureaus vervul ik een adviserende rol voor het inkopen van media en bewaak ik het budget voor hun campagnes. Daarnaast ben ik een leuke vlotte collega die gaat voor haar doel. Mijn ervaring en eigenschappen kan ik goed gebruiken als junior digital media planner.

xxx ken ik sinds 2008. Tijdens een college van de bachelor opleiding Media & Entertainment Management werd jullie bedrijfsfilm getoond. “xxx is net even anders dan andere bureaus in de markt” is samenvattend wat mij het meest is bijgebleven. De kennisdeling via jullie website en openheid naar de klanten vind ik zeer positief en onderscheidend.

In mijn bijgesloten CV vindt u meer informatie over mijn opleidingen en ervaringen. Graag kom ik mijn CV en motivatie toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Hopecharm
--------------
Met citaat reageren