Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 februari 2010, 15:45
jimigi jimigi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2010
Berichten: 16
jimigi is on a distinguished road
Standaard Waardeloos cv hoe los ik dit op?

Hallo,

Ik ben nieuw hier. En ik heb een vraag over mijn cv.

Het is echt waardeloos en ik weet niet goed hoe dit op te lossen?

Wat is het probleem?
Vanaf 2002 ben ik werkzaam op de arbeidsmarkt.
Ik werkte onregelmatig en dat is mij tegen gaan staan. Daarom heb ik in 2004 besloten het roer om te gooien en voor functies met regelmatige werktijden te kiezen.

Ik kreeg een erg leuke baan, maar na 3 jaar tijdelijk dienstverband werd ik bedankt. Ik kreeg een andere baan, maar daar waren toezeggingen voor onbepaalde tijd en ik zag de een na de ander eruit vliegen, dus ik ging op safe en ben weer van werk geswitcht met garantie op onbepaalde tijd dienstverband.
Ik werd zwanger en wegens zwangerschap hebben ze me eruit gegooid (weet ik mag niet maar is toch gebeurd)
Toen ben ik een tijd werkeloos geweest, daarna weer een baan gevonden en jawel, nu zit ik in mijn zwangerschapsverlof en wederom krijg ik te horen dat ik niet hoef te blijven bij mijn baas

Nu heb ik een erg leuke baan gezien, overeenkomstig met het werk wat ik de eerste jaren in mijn carriere gedaan heb maar dan met regelmatige werktijden. Echt precies wat ik zoek!

Dat kan ik in mijn brief nog wel verantwoorden, maar hoe ga ik toch een fatsoenlijk cv opstellen, waarbij ik wel serieus genomen word en er niet direct gedacht wordt "ow die switched toch over een tijdje weer naar een ander dus die moeten we niet hebben" en tevens is het een baan voor 32 uur, dus ik ben bang dat verantwoording van het gat alszijnde "lekker van mijn kindje genieten" niet echt geweldig vinden en bang zijn dat ik 32 uur dadelijk achteraf toch te veel ga vinden.
Met citaat reageren